در اینجا ما متداول ترین سوالات را جمع آوری کرده ایم. لطفا قبل از تماس با پشتیبانی آنها را بخوانید.
اطلاعات حمل و نقل
چه روش های حمل و نقل موجود است؟
نمایندگی ما ( مهدی اف ) برای افراد خارج از شهر اصفهان سفارشات از طریق پست ارسال می شوند . ولی افرادی که ساکن شهر اصفهان هستند می توانند با مراجعه به نمایندگی ما یا انتخاب روش ارسال با پیک اقدام نمایند.
نمایندگی مهدی اف شامل تعمیرات خودرو هم هست؟
بله نمایندگی ما واحد تعمیرات خودرو نیز دارد و مشتریان می توانند بعد از سفارشات قطعات مورد نظر از وب سایت از خدمات تعمیرات هم نیز استفاده کنند.
چگونه می توانم تاریخ تخمینی تحویل را بدست بیاورم؟
سفارشات مشتریان بعد از ثبت سفارش نهایتا بعد از یک روز کاری مراحل ان طی شده و اماده می شوند و سفارشات از طریق پست ملی ارسال می شوند.
ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟
سفارشات بالای 20 کیلو و یا حجیم توسط وانت ارسال می شود که هزینه آن در فاکتور اعمال می شود.
اطلاعات پرداخت
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بله ، امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود دارد و همیشه از طریق تماس با واحد فروش و یا فرم استعلام قیمت در صفحه اول سایت می توانید اقدام کنید.
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟
خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.
سفارشات و شرایط ارسال
سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟
همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی توربویدک و با مراجعه به سایت پست به نشانی itemtracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله 20 رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.
امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟
خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی نمایندگی ما (مهدی اف) وجود دارد.
هنوز سوالی دارید؟
ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم.